eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

MYS LÖRDAG!

Publicerad 2012-11-24 21:01:00 i Allmänt

Idag är det en härlig lördag där man verkligen känner att man har tränat benen igår, haha! Måste säga att det gör sjukt ont i benen idag men samtidigt finns det nästan ingen skönare kännsla i kroppen än träningsvärk med tanke på att man vet om att man har tränat hårt.
 
Min vikt idag ligger på 128,6kg och det innebär att det går enormt bra och jag är så lycklig över det!!!!!
 
Jag uppmanar alla mina läsare att gåin och kolla på en väldigt fin och bra blogg http://annheleneomlivet.blogspot.com
Det är min mor som skriver om sitt liv och vad hon har gått igenom!
 

Kommentarer

Postat av: Lotta Larsson

Publicerad 2012-11-24 22:07:19

Eddie - jag är en kompis/kursare till Din mamma.
Jag har varit hemma hos Er när Du var en liten kille.
Såg nu på FB att du startat din blogg och ditt nya liv.
Så vad jag egentligen bara vill säga är LYCKA TILL!
Du är tuff coh det känns direkt som att du har bestämt dig för en förändring!
Ge järnet så håller jag tummarna!

Kram från Lotta Larsson

Svar: Tack så mycket det betyder mycket :)
Eddie Abrahamsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela