eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

HK DROTT!!

Publicerad 2012-11-29 16:41:20 i Allmänt

Snart är det dags att åka och kolla på handboll. Dagens match är HK Drott - Kristianstad. Detta kommer bli en väldigt spännande match med tanke på att det är två topp lag i elitserien och vi förväntar oss att det kommer bli ett enormt tryck på läktaren.
Just nu ligger Kristianstad 1:a och Drott ligger 5:a i nuläget.
 
Jag kommer stå i klacken med Kungarna och jag hoppas att så många som möjligt kommer göra detsamma!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela