eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

MITT I VECKAN

Publicerad 2012-11-28 08:49:58 i Allmänt

Idag är det onsdag och det är nu dags för ett cardio/mag pass. Ska nog köra 60min cardio idag istället, kan ju inte vara sämre än min kompis stoffe, haha
Annars så är det vilo dag idag så det innebär att jag inte kommer styrketräna idag. Man får istället passa på att åka hem till världens bästa syter med familj.
 
YEAH BUDDY!!!
 
 

Kommentarer

Postat av: Rutger

Publicerad 2012-11-28 09:13:15

Bra, du sköter träningen fint....

Postat av: Stoffe

Publicerad 2012-12-03 17:00:25

Ska börja köra 80 minuter bara för det haha ;) , kör hårt Eddie !

Svar: Ditt as :P haha
Eddie Abrahamsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela