eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

IRRITERANDE!!!

Publicerad 2012-11-27 13:10:20 i Allmänt

Tänkte precis laga en god fisk soppa och hade tagit fram alla ingridienser när man helt plötslig inser att vi varken har någon tomatsås eller tomater hemma. Hade sätt fram emot den hela förmiddagen men nej då, man får vänta tills imorgon att göra den. Men men vad ska man göra, det finns andra saker man kan göra med fisk och potatis.
 
Dagen började bra med 20min cardio och klockan 3 blir att träna bröst och senare vid 7 tiden i kväll så får jag göra klart cardion med tanke på att jag inte han med hela innan idag på grund av möte.
 
Här är övningarna som jag ska köra idag på bröst passet:
Bench press 4x7
Machine bench press 4x7
Butterfly 4x7
Dumbbeel flyes 4x7
Cable flyes 4x7
Leverage incline press 4x7
Machine bench press 4x7
Decline bench press 4x7
 
 
NOTHING BUT A PEANUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela