eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

BÄSTA DAGEN I VECKAN!!!

Publicerad 2012-11-26 07:08:37 i Allmänt

Man bara måste älska måndagar ju. Nya möjligheter öppnas upp varje vecka och det är ju hur bra som helst. Min träning går bättre än förväntat och maten ska vi bara inte prata om. Trodde aldrig att det skulle vara så lätt att äta rätt och regelbundet som det faktiskt är nu när man bara tänker på det positiva istället och tänker långsiktigt istället för att äta det som är gott för stunden.
 
Ätit min frukost redan och om två timmar är det dags för en härlig cardio!!
 
Love life!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela