eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

BÖRJAN PÅ NÅGOT STORT!!

Publicerad 2012-11-23 08:20:09 i Allmänt

Nu har jag bestämt mig, jag ska gå ner i vikt!!
Jag kan börja med att berätta lite om hur jag hade tänkt att detta ska hända. Jag kommer träna 12 gånger i veckan och det består av 5 styrke pass och 7 cardio pass i veckan.
Jag kommer även att hantera kosten på ett annat sätt som innebär att jag kommer få i mig precis det jag behöver och inte ett gram mer.
Jag kommer förhoppningsvis uppdatera denna blogg minst 1 gång om dagen där jag berättar hur det går och även lägger upp olika bilder på hur jag ser ut.

Mina olika kropps mått just nu är:
Vikt 130kg
Längd 186cm
Arm 44cm
Bröst 122cm
Mage 123cm
Midja 114cm
Lår 71cm
 

Kommentarer

Postat av: Celina

Publicerad 2012-11-23 08:43:11

Du måste ha vila med Eddie! Har du inte lärt dig något från aspero? ;)

Svar: så länge jag vilar från styrke passen så är det lugnt och det gör jag var 3 dag :) och nej man lärde sig inte alls mycket där när man inte va där så ofta :P haha
Eddie Abrahamsson

Postat av: ogil

Publicerad 2012-11-23 09:13:06

Kötta på mannen! Vilket gym ska du träna på?

Svar: just nu är det på sports club men får se hur det blir sen med tanke på att halmstad eagles jobbar på att få ett bra erbjudande för alla sina spelare men hoppas på att det blir ultimate :) vilket kör du på?
Eddie Abrahamsson

Postat av: Madde

Publicerad 2012-11-23 10:05:31

Kom igen Eddie :) jag tro på dig vännen<3 själv få jag bli tjockare i 3 månader till :)

Svar: Tack madde :) Fast du har ju en helt underbar anledning till det :)
Eddie Abrahamsson

Postat av: ogil

Publicerad 2012-11-24 23:35:32

Jag kör på ultimate.. Det är riktigt jävla bra alltså.. om du fixar kort där kan du ju köra gym, slå på säckar etc, träna i ett crossfit rum med egen musik och sånt.. det är hur grymt som helst.. betalade 11kr mer per månad för både thai boxning OCH gym än vad jag gör på ett vanligt gymkort, alltså 310kr/månad om du kör både thai boxning och gym i 1 år :) Dem har ju tagit riktigt många från sportsclub som ligger jämte, det säger väl en del om gymmet :)

Svar: Hoppas på att det är där som eagles fixar sitt samarbete, hade varit grymt att gymma ihop fan :)
Eddie Abrahamsson

Postat av: ogil

Publicerad 2012-11-26 10:52:20

Afan det hade vart riktigt kul! :D

Postat av: ogil

Publicerad 2012-11-26 10:52:20

Afan det hade vart riktigt kul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela