eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

BÖRJAR BRA!

Publicerad 2012-11-23 12:32:51 i Allmänt

Dagen har börjat bra, jag har redan hunnit med att äta 3 mål, lagat maten för idag och lite till imorgon, fixat disken och kört ett cardio pass.
Älskar mitt nya sätt att tänka, har mycket att tacka till en viss ljudbok som heter "miracle of self discipline". Måste tacka min goda vän Dennis för det tipset .

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2012-11-26 20:32:30

Vart är fettet någonstans Eddie? du kan ju inte bara leva på protein och kolhydrater, och med fett menar jag det vegetabiliska inte de från omega3:n

Svar: Har börjat att avsluta dagarna med en stor sallad :)
Eddie Abrahamsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela