eddiestraining.blogg.se

Jag är en kille på 21 år som verkligen har tröttnat på att vara den tjocka killen i kompisgänget. Jag är ganska aktivt i idrott och träning men har ändå alltid varit överviktig och det är något som har stört mig länge så ska det äntligen bli ändring på det. Jag spelar Amerikansk fotboll och tränar på gym.

HÄRLIG SÖNDAG!!!

Publicerad 2012-11-25 10:02:29 i Allmänt

Dags för cardio på denna underbara dag. Måste säga att det är riktigt skönt att komma upp tidigt en dag som denna när det är en dag som dem flesta hellre hade legat och sovit men det är något som man får strunta i när man vill gå ner i vikt.
Önskar er alla en riktigt bra söndag och att ni får känna samma sköna känsla som jag får utav min framgång!

Kommentarer

Postat av: Rutger

Publicerad 2012-11-25 12:55:43

Kämpa på!

Svar: Absolut :)
Eddie Abrahamsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela